Soms komt het wel eens voor dat u (onterecht) een betalingsherinnering ontvangt namens Heskon BV (waar Fietsaccu-revisie.nl onderdeel van uitmaakt). Er kunnen verschillende redenen zijn voor deze melding.
Soms is de betaling wel al door uw bank overgeboekt, maar nog niet ontvangen door onze betaalprovider op het moment dat onze betalingsherinnering de deur uit is gegaan. Het komt ook regelmatig voor dat niet het juiste betalingskenmerk is ingevuld bij de overschrijving, waardoor wij uw overboeking niet aan uw factuur kunnen koppelen. Gebruik dus altijd het juiste betalingskenmerk als u de factuur wil gaan betalen en gebruik nooit generieke termen als ‘fietsaccu’ of ‘revisie’ als betaalkenmerk!
Het kan ook voorkomen dat u een klacht gemeld heeft over de gereviseerde accu, waarna wij instructies hebben gegeven om de accu opnieuw te onderzoeken. Als wij uw betaling dan niet tijdig pauzeren blijft u ten onrechte herinneringen ontvangen. Mocht u een betalingsherinnering krijgen die in uw ogen niet terecht is, dan kunt u dit het beste even telefonisch of per e-mail doorgeven, zodat een medewerker van onze financiële afdeling het kan controleren en wanneer nodig afsluiten.