Tijdens de feestdagen is onze werkplaats tijdelijk gesloten, waardoor wij van 10 t/m 31 dec. niet altijd aan de gebruikelijke doorlooptijd van 2 weken kunnen voldoen. Krijgen wij uw accu na 10 december binnen? Dan is het mogelijk dat u deze pas in de eerste week van januari retour ontvangt.

Neem contact op

Heeft u vragen over onze dienstverlening of reviseren van fietsaccu's in het algemeen? Dan kunt u ons telefonisch of via de mail elke werkdag bereiken. Het is ook mogelijk om direct een offerte aan te vragen via het aanvraagformulier. Als u liever hulp wil bij het plaatsen van een bestelling is het mogelijk om de accu langs te brengen op ons bezoekersadres. Wij kunnen u adviseren over de mogelijkheden en eventueel gezamenlijk een bestelling plaatsen. Wij verzoeken u in dat geval wel om vooraf te laten weten hoe laat u langs wil komen, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. 

Contactgegevens bezoekadres

Fietsaccu-revisie.nl, onderdeel van Rege Group B.V.
Polluxstraat 39
5047 RA Tilburg
Let op: Bezoek alleen op afspraak!

Telefoonnummer: 013 204 50 14
E-mailadres: info@fietsaccu-revisie.nl

BTW: NL.857.37.58.29.B01
KvK nr: 682.857.87

Klachten

Heeft u een klacht of opmerking over de dienstverlening van Fietsaccu-revisie.nl? Stuur dan een e-mail naar info@fietsaccu-revisie.nl en vermeld behalve uw klacht in ieder geval uw contactgegevens en het ordernummer van de bestelling. U ontvangt binnen uiterlijk vijf werkdagen van ons een inhoudelijke reactie. Nadat wij uw klacht hebben binnengekregen ontvangt u geen automatische ontvangstbevestiging. Een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail contact met u zoeken om het probleem op te lossen.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze nogmaals voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SCG). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).