COVID-19 update: de recente ontwikkelingen en RIVM richtlijnen hebben mogelijk een kleine invloed op onze productiecapaciteit, maar u kunt uw accu zonder probleem blijven opsturen naar het reparatiecentrum waar deze z.s.m. in behandeling wordt genomen. Wel is er vanaf 16-3 een beperkte beschikbaarheid van de telefonische klantenservice. We verzoeken u zo veel mogelijk per e-mail contact op te nemen. U ontvangt binnen één werkdag een reactie. Daarnaast vragen wij u om de accu niet persoonlijk af te geven of op te halen, maar in plaats daarvan gebruik te maken van onze gratis verzendservice.

Betaling is NIET succesvol afgerond.

Bedankt voor je bestelling in onze webwinkel. De betaling is NIET succesvol geweest en je order zal daarom NIET verzonden worden. Je kan op dit moment het beste een NIEUWE bestelling aanmaken in de webshop en de betaling succesvol doorlopen.

De oude niet succesvolle bestelling zal automatisch verwijderd worden en je nieuwe bestelling waar de betaling wel succesvol van is zal direct door ons verzonden worden.