COVID-19 update: de recente ontwikkelingen en RIVM richtlijnen hebben mogelijk een kleine invloed op onze productiecapaciteit, maar u kunt uw accu zonder probleem blijven opsturen naar het reparatiecentrum waar deze z.s.m. in behandeling wordt genomen. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en per e-mail te bereiken (binnen één werkdag reactie). Wij verzoeken u om de accu niet persoonlijk af te geven of op te halen, maar in plaats daarvan gebruik te maken van onze gratis verzendservice.

Stromer accu revisie voor e-bike

Stromer accu aan vervanging toe? Het is normaal dat uw accu na enkele jaren opgebruikt is. In veel gevallen kunnen we uw Stromer accu reviseren, waarbij verhoging van de capaciteit ook mogelijk is.

Stromer


Stromer accu revisie: het proces

Ten eerste kiest u de nieuwe capaciteit voor uw Stromer accu en vult u al uw gegevens in om de bestelling te voltooien. Uitgebreide instructies over het gratis verzenden van de batterij ontvangt u vervolgens in een e-mail. U kunt de accu stevig verpakt kosteloos naar het reparatiecentrum opsturen.

Als het pakket aangekomen is in het reparatiecentrum wordt de batterij opengemaakt. Het complete cellenpack wordt weggehaald en hier wordt een gloednieuw pack geïnstalleerd. Het nieuwe cellenpack bestaat uit A-merk cellen van Samsung of Panasonic. Ten slotte wordt de batterij naar uw adres gestuurd met 1 jaar garantie.

Kunnen jullie mijn Stromer accu reviseren: ik heb een ander model

Staat de accu van uw Stromer elektrische fiets er niet tussen? Vul dan het aanvraagformulier, zodat wij u meer kunnen vertellen over de mogelijkheden. Ook kunt u ons bereiken per e-mail (info@fietsaccu-revisie.nl) of telefoon.