Tijdens de feestdagen is onze werkplaats tijdelijk gesloten, waardoor wij van 10 t/m 31 dec. niet altijd aan de gebruikelijke doorlooptijd van 2 weken kunnen voldoen. Krijgen wij uw accu na 10 december binnen? Dan is het mogelijk dat u deze pas in de eerste week van januari retour ontvangt.

Hoe werkt het?

Stap 1. Fietsaccu model selecteren en opsturen

Hoe plaats ik een bestelling?

Ik kan mijn accu niet vinden, kunnen jullie deze desondanks toch reviseren?

Naar welk adres moet mijn accu verzonden worden?

Hebben jullie ook mijn adapter of sleutels nodig?

Wat betekent de capaciteit van mijn accu na revisie?

Hoe ver kan ik met ondersteuning fietsen na revisie?

Moet ik verzendkosten betalen voor het versturen van de accu?

Kan ik mijn accu ook komen langsbrengen?

Waarom heb ik geen e-mail ontvangen?

Is het mogelijk om mijn accu vanuit het buitenland op te sturen voor revisie?

Stap 2. Accu wordt getest en gereviseerd in ons reparatiecentrum

Wat gebeurt er als mijn accu is aangekomen in het reparatiecentrum?

Wat als de accu niet te reviseren is?

Kunnen jullie van tevoren bepalen of mijn accu in aanmerking komt voor revisie?

Hoe lang ben ik mijn accu kwijt als ik deze opstuur voor revisie?

Krijg ik bericht als mijn accu klaar is?

Stap 3. Gereviseerde accu wordt met instructies retour gezonden

Heb ik recht op garantie als ik mijn accu laat reviseren?

Hoe moet ik mijn accu gebruiken na revisie?

Wanneer moet ik de factuur betalen als ik voor achteraf betalen heb gekozen?

Wat is de levensduur van mijn gereviseerde accu?

Werkt het display en de led-indicatoren op mijn accu nog na revisie?