COVID-19 update: de recente ontwikkelingen en RIVM richtlijnen hebben mogelijk een kleine invloed op onze productiecapaciteit, maar u kunt uw accu zonder probleem blijven opsturen naar het reparatiecentrum waar deze z.s.m. in behandeling wordt genomen. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en per e-mail te bereiken (binnen één werkdag reactie). Wij verzoeken u om de accu niet persoonlijk af te geven of op te halen, maar in plaats daarvan gebruik te maken van onze gratis verzendservice.

Hoe lang duurt revisie van mijn fietsaccu?

Doorlooptijd bij Fietsaccu-revisie.nl

Wij hanteren voor elke order een zogenaamde doorlooptijd: de tijd die nodig is voor het testen, reviseren en retour zenden van uw fietsaccu. Deze tijd is variabel en afhankelijk van de drukte. U kunt de actuele doorlooptijd voor onze dienstverlening terugvinden bij de specificaties op de productpagina van uw accu. Op dit moment geldt dat wij een doorlooptijd hanteren van 12 werkdagen vanaf het moment dat de accu in het reparatiecentrum aangekomen is. Wij ontvangen uw accu doorgaans een dag nadat u deze opstuurt.

Als de accu succesvol door de test en de revisie gekomen is ontvangt u persoonlijk bericht per e-mail. Verder ontvangt u een e-mail van de vervoerder met tracking-informatie, zodat u de retourzending kunt volgen.