COVID-19 update: de recente ontwikkelingen en RIVM richtlijnen hebben mogelijk een kleine invloed op onze productiecapaciteit, maar u kunt uw accu zonder probleem blijven opsturen naar het reparatiecentrum waar deze z.s.m. in behandeling wordt genomen. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en per e-mail te bereiken (binnen één werkdag reactie). Wij verzoeken u om de accu niet persoonlijk af te geven of op te halen, maar in plaats daarvan gebruik te maken van onze gratis verzendservice.

Fietsaccu-revisie.nl klantenservice

Heeft u een vraag over onze service? Veelvoorkomende vragen van klanten komen hier uitgebreid aan bod:  

Wat mag ik verwachten van de fietsaccu na revisie?

Hoe zorg ik ervoor dat mijn fietsaccu in goede conditie blijft? 

Waarom zou ik via Fietsaccu-revisie.nl mijn accu laten reviseren?

Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe lang duurt revisie?

Welke methoden heb ik om te betalen bij Fietsaccu-revisie.nl?

Heb ik recht op garantie als ik mijn fietsaccu laat reviseren? 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? 

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Mail dan naar info@fietsaccu-revisie.nl of bel tijdens kantooruren naar 013 - 204 50 14